,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

poniedziałek, 15 listopada 2010

CZY MOJE DRUKI TO SZTUKA DLA SZTUKI?

Andzia Kantorysińska/ przyjaciółeczka/  raczyła rzec ostatnio, że te moje  druki to tak dla sztuki jedynie . A  otóz i nie Anuś. I masz przykład.Torba - a może worek/?/ bo dosyć duża. Druk na zamszu- techniką flourpaste.Spód ręcznie malowany.Okucia- ferido plus Swarovski
Wnętrze wykańczane ręcznie malowaną skórą i ręcznie barwionym lnem.A wydrukowana skóra widoczna ponizej

5 komentarzy:

  1. Mi swego czasu podobała się torebka Prady z wróżkami malowanymi...ale co to jest przy twoich dwóch nimfach na worku...
    Jak dla mnie zamszowy obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to piękne jest Beatko! mmmmm, a efektowne! Jesu,polatałoby się z taką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba. No malowanie na zamszu... to robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jednak trochę zgadzam się z przyjaciółką:)Niektóre tkaniny powinny być oprawione w ramki i traktowane jako dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń