,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 27 lutego 2011

UTKANE Z MARZEŃ

Działań tkackich ciąg dalszy . Idzie coraz sprawniej czyli robię postępy.Tym razem szal i materia na płaszcz  a dokladniej na rękawy płaszcza z najnowszej kolekcji  pt,,, PO BURZY ,,, która  ma opowiadać o stanie ducha i umysłu  tuż po ciosie w samo serce, kiedy się życie postanowiło po człowieku  przejechac i nalezalo trochę krwi własnej utoczyć...Stąd te mocne nasycone krwiste kolory i faktury... Samo mięso. Tytuł ten jak sie wydaje  nosi znamiona totalnej projekcji, marzenia i nie jest w najmniejszym stopniu zakotwiczony w rzeczywistosci co sie okazało niedawno...
PO BURZY??? haha ... pobożne życzenie i tyle.
NAJTRUDNIEJSZY PIERWSZY KROK...

Tkam na krosnach od P. Kromskich. Kupiłam sobie duże- 8O-cm  ... tak na zapas a teraz używam jedynie połówki płochy bo się okazuje ze wystarczy...,W sumie pierwszy raz jestem dość zadowolona z tego co zrobiłam bo faktura i nasycenie kolorów jest takie mniej wiecej jak chciałam. No i jakże pięknie i szczęsliwie  się z drukami zestawia.
MROCZNA MATERIA

7 komentarzy:

  1. Cudne!!!!!!!!!!!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gaju, twoje tkackie poczynania nabierają coraz większego rozpędu. Kolorki soczyste, ale nieprzesadzone. Oj, niecierpliwie czekam na całą kolekcję. Miało być kiecek do zarzyg... Pamiętasz? Obiecałaś :))!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym była dumna jak paw z takiej pracy, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  4. OHOHOHOOOOO!

    Aż mi się zachciało ramy do gobelinów szukać na strychu maminych!!!!!
    Kolory i faktura - genialne.

    OdpowiedzUsuń