,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 6 lutego 2011

PARFAIT

PARFAIT NA LNIE. WSZYSTKIE KOLORY SA NA JEDNYM / OK 3 M./ KUPONIE
W szkole w Weedon ostatnio ostro farbujemy. Tym razem na tapecie była technika zwana ,, PARFAIT,, . Otóż  sztuka polega na tym żeby używając po sobie kontrastowych kolorów farby uzyskać różne odcienie  na tej samej tkaninie Technika ta daje bardzo płynne przejścia - a przypominam ze farbujemy chemicznie , bez użycia temperatury.
PARFAIT NA RÓŻNYCH TKANINACH .OD LEWEJ FLANELA JEDWAB, POPELINA, SHANTUNG I ZWYKŁA BAWEŁNA
PIGMENTY PRZYGOTOWANE DO ROZCIEŃCZENIA. ŻÓŁTY , CZARNY I ROYAL
JEDWAB ,TEN SAM KAWAŁEK 4 METROWY.
JILL- KOLEZANKA ZE SZKOŁY I JEJ TKANINA
NOWE DRUKI

DRUK NA PAPIERZE
DRUK NA TKANINIE

4 komentarze:

  1. Piękne te przejścia tonalne. Bardzo fajna ta metoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się ta technika. Jakoś nie umiem sobie wyobrazić tego farbowania. Zawsze u mnie tylko woda i gorąc. A już szantung to zupełnie opadłam. Mam szlafrok z niego, i kiedyś bardzo nie podobał mi się jego kolor, próbowałam wybielić nawet w chlorze, aby potem nadać inną barwę, ale nic go nie ruszyło. Ale teraz kolor jest super, nauczyłam się go i zrozumiałam siebie w tej barwie. Niemniej jednak jak dorwę jasny odcień, będę próbować. Z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Parfait - mrożony deser z pomarańczami uwieczniony na tkaninach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko WOW! Przewspaniałe możliwości.

    OdpowiedzUsuń