,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

czwartek, 23 grudnia 2010

MEDIOLAN CZESC 3- ZAKUPY


TOREBUSIA SKÓRZANA OD ETRO- WYRAFINOWANA PROSTOTA JAK WIDAĆ.
Jak już pisałam było na co popatrzeć i co kupić.Szczególnie w outletach. Najfajniejszy zdecydowanie był butik Etro gdzie kupiłam piękne tkaniny
TEN JASNY BATYST Z KORALIKOWYM HAFTEM UDAŁ MI SIĘ SZCZEGÓLNIE- BĘDĄ CUDNE PODUSZKI
I MATERIAŁ NA KIECKĘ U ETRO - NATURALNIE
A TU ZAKUPY WSPÓŁTOWARZYSZKI PODRÓZY - OBRUSY W PAISLEY I PODUCHA OD ETRO
PATCHWORK U ETRO - CAŁKOWICIE MOJA ESTETYKA . JAKIE PIEKNE TKANINY. WIDAĆ?

1 komentarz:

  1. Ależ magia! Ten batyst z pierwszego zdjęcia też mnie urzekł! Już czekam z niecierpliwością na suknię z tego materiału koronkowo-batikowo-haftowanego.

    OdpowiedzUsuń