,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 5 września 2010

PIERWSZE MGNIENIE

merino , wełny gotowe, piórka do nakryć głowy
faktura haftu  do kolekcji
Zakupiłam wełenki i dodatki do nowej kolekcji ,, 17 mgnień wiosny,, Ma być lekko, słodko ,  poetycko i  trochę nostalgicznie. Klimat tesknoty za tymi dniami ,, do utraty sił... do utraty tchu,,...które juz nie wrócą , ale i  nieśmiałe oczekiwanie na te,, których jeszcze nie znamy,,. Piekne kolorki . co?

8 komentarzy:

  1. Piękne! Nie mam duszy zbytnio romantycznej, ale ostatnio umiłowałam sobie właśnie takie pudrowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantycznie, nostalgicznie..... ale optymistycznie! Gdzieś czytałam że to kolory przestraszonej nimfy - ładna nazwa ))

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko dech zapiera kolory cudne, bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę, że Twoja nowa kolekcja będzie mi się bardzo podobać. Piękne kolorki - pastelowe, romantyczne, troszkę nostalgiczne, jak wiosna, która przeminęła... Dobrze, że co roku wraca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, a ja tak sobie pofarbowałam ostatnio wełenkę i jedwab na takie kolorki jak pokazany haft. Coś pięknego. Tak mi się podoba, że już tydzień chodzę koło niej i się zastanawiam co by lepiej było z niej zrobić :)Ale chyba nie przestraszoną nimfę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pastele i faktury bardzo klimatyczne.
    Dla romantycznych kobiet - bardzo!
    Ale ciekawe, co na to "Sztirlic"?
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sztyrlitz wyjdzie w finale .... serdecznie was wszystkich pozdrawiam , lece za chwile do Polski , do domu. NARESZCIE.

    OdpowiedzUsuń