,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

czwartek, 23 września 2010

DRUKUJ MAŁA... DRUKUJ...

Druk na kremowym aksamicie- mocne , nasycone kolory... wogóle aksamit pieknie chwyta farbę

Rysunek podswietlony

Rysunek na ramie

Pierwszy wydruk

Druk na jedwabiu

Atłas jedwabny z bliska



Wstepny druk na  naturalnym lnie

Skończony print na szarym lnie- kolory w duzym rozcieńczeniu , ciemnawe tło  -i lepszy efekt  moim zdaniem

 Kursanci pojechali do domów , ale narobili mi apetytu , wiec i ja zabrałam się do roboty...Drukowałam techniką screen printing  na różnych tkaninach - naturalnych oczywiście. Zaczęłam od atłasu  jedwabnego , następnie zadrukowałam aksamit - jako ze od dawna mnie zastanawiało jak efekt da jego długi włos.Ostatnia  zaś próba została wykonana na nie bielonym lnie , którą to tkaninę nieopatrznie zostawił DEDE  po ostatnim kursie. / I już jej nie odzyska bo została zużyta do celów hmmm naukowych?/?/Rezultaty prób dzisiejszych powyżej .Zważcie ze druk był jeden a zmieniałam tylko nośnik i kolory.A na pytanie po co  to wszystko - odpowiadam ze się na razie próbuje i sprawdza ,, wytrzymałość materii, - aby wkrótce zadrukować jakąś sukieneczkę , sweterek albo i w ostatecznym wypadku - narzutę.



3 komentarze:

  1. Beatko, byłam wczoraj u Gosi i oglądałam wszystko. Prawdziwe cuda wam powychodziły. Piękne efekty kolorystyczne! I teraz - po wyjaśnieniach Gosi, "ale że o co chodzi" - mam lepsze pojęcie o kolejnych etapach powstawania takich cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądam to co robisz i bardzo mi się podoba :) Kusi mnie , aby samej spróbować malowania materiałów, ale przecież nie mogę robić wszystkiego !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz... możesz. zobaczysz jaka to frajda. tyle ze moje to nie tyle malarstwo co druki.,,, szybciej , latwiej i co najwazniejsze powtarzalnie

    OdpowiedzUsuń