,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

czwartek, 5 sierpnia 2010

,, Za progiem,,

,,Za progiem,, gotowy do oprawy
Papier zrobiłam wczoraj, tu wysuszony i gotowy do dalszych dzialań
Etap projektu
Wstepna realizacja
Zaczęłam haft
prawie... prawie...
Oto  skończony   collage?, obraz? szkic?jak to nazwać? Wykonany na bazie papieru jedwabnego - zrobionego wczoraj.Używałam włókna jedwabnego,szyfonów jedwabnych farbowanych na zimno,nici jedwabnych i złotych,Drukowałam i haftowałam na maszynie.Nad podziw łatwo to poszło bo już sam papier jest dosyć malarski.  Tytuł pracy  mówi o tym co widzę kiedy jest dobra widoczność... oczywiście dar bratniego  narodu radzieckiego czyli PKIN and.co.Jolu czy teraz z kolejnością  etapów jest ok?

7 komentarzy:

  1. Beatko, teraz dzięki zdjęciom z grubsza rozumiem, o co w tym chodzi. Efekt cudny, w twoim niepowtarzalnym stylu. Nie wiedziałam o istnieniu czegoś takiego jak papier jedwabny. Czy on jest cienki i miękki? Na taki wygląda.Fascynująca technika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie to jest taki jaki mi się ułoży Jolu. Te angielskie miarki ... zrobiłam sobie pastę z 5 razy mocniejsza niż powinnam bo sie nie doczytaam i wziełam tbs zamiast ts. Wiec z ta miękkoscią wstępnie było tak sobie... ale PKIN już na miękkim papierze jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz, mówiący sam za siebie, jestem pod wrażeniem wizji i techniki. Wspaniały na prawdę (nie kadzę tylko szczerze).
    Teraz się zabieram do czytania co to jest ten jedwabny papier i z czym to się je.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki,, ale w necie jest niewiele niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czas, wystarczy mi na razie czytanie Twojego bloga, a może kiedyś coś więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiazki są o papierze jedwabnym . w jez ang. Moja jest dosyć infantylna ale podstawy są, tyle ze design na poziomie 0,, ale to byla jedyna jaka sie udalo dostać. w sumie technika bardzo prosciutka , firanka, jedwab i klej do tapet lub pasta celulozowa. ale mozliwosci daje spore ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Klej do tapet? To brzmi tak przyziemnie, a takie cuda z tego wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń