,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

piątek, 20 sierpnia 2010

Coś się szykuje....

Było tak
A jest tak
Z tego co widać na zdjęciu górnym  uprzędłam to co widać na zdjęciu dolnym. Posiadałam corriedale , grey alpaca, mohair , tussah silk, merino , perły od SWAROVSKI i wrzeciono. No i trochę wolnego czasu . Miałam kiedyś taki pomysł, żeby zrobić kolekcję uprzędzioną z wełen wyłącznie naturalnych i nie barwionych. Pomysł  upadł ale wełenki zostały ... jak tez i miłość do kolorów... Zestawienie z pudrowymi różami - nad podziw wyrafinowane.... A na pytanie ,, co się właściwie szykuje? ,, odpowiadam ze za półtora miesiąca ca mamy POLAND FASHION WEEK WIOSNA 20011.

9 komentarzy:

  1. Kolorystycznie rzeczywiście pięknie. I z niecierpliwością czekam na efekty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam na Prząśniczce, zapowiada się ciekawie bardzo. Kolory pastelowe, w pięknej palecie. A taka kolekcja z wełen barwionych naturalnie? To dopiero byłoby coś. Jak patrzę na barwy, które da się uzyskać tylko "siłami natury", to mam ochotę od razu biec na łąkę i zbierać każde zielsko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tyle z barwionych naturalnie co z naturalnych kolorów runa / a mega tego jest/ pomysł upadł bo wez to uprzędz.... zycia zabraknie ... ale tu bede troche jechać na gotowcach znaczy ufarbowqnych chemicznie i postaram sie o tym ,, mgnieniu ,, opowiedzieć... szcegóły niebawem bo pokaz za chwilę... usciski - bj

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kolorystyka, taka delikatna i kobieca. Ciekawa jestem bardzo efektu więc... czekam... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już się zachwycałam na Prząśniczce, ale tu też się pozachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beata, a może ta Twoja idea o naturalnych, ręcznie przędzionych wełnach i wyrobach z nich wykonanych może jednak mieć rację bytu?

    Stale powiększające się grono polskich prządek pewnie chętnie weźmie udział w tym promującym rękodzieło projekcie!

    Co sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co Iza trzeba by to przemyśleć, podliczyć . sama nie jestem w stanie uprząść tyle wełny ale mogę kupić runo... No i tzreba by sie realnie do takiej kolekcji przymierzyc tzn zastanowić sie co i jak z tej wełny popełnić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kolory i struktura... perełki... miodzio! Nie mogę się doczekać! Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń