,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

czwartek, 12 sierpnia 2010

Silk Paper-c.d.

Niezłe kolorki.
Ukwiał? meduza? oj nad morze mnie ciągnie ...
 A ponieważ z papieru jedwabnego / którym się mocno ostatnio zajmuję- ciekawe kiedy mi przejdzie?/...a więc z papieru jedwabnego można robić również formy trójwymiarowe , tak  i ja popełniłam takową. Malusieńką foremeczkę na naczynku do masła. Baaaardzo obiecujące i nad wyraz biżuteryjne. Nie sadzisz Iza? Specjalnie zestawiłam ją z różnymi farfoclami od Swarovskich  ... Nie... no nie    nie zrobiłam jeszcze tylko chciałam zobaczyć jak się to razem zgrywa  . A może by to  przyhaftować teraz ?

1 komentarz:

  1. Oj sądzę, sądzę Beatko droga :-) Przy okazji remontu okazało się, że posiadam już wszystkie niezbędne komponenty, więc myślę, ze już niebawem nastąpi pierwsza próba. Twoje eksperymenty bardzo mnie zainspirowały. Pozdrawiam Cię cieplutko kusicielko kochana :-)

    OdpowiedzUsuń