,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

wtorek, 3 sierpnia 2010

SPECJALNIE DLA PLASTUSI


Jedwab z  naprasowanymi wzorami z papieru w trakcie malowania
Tu   papier już zdjęty i podmalowane tło
Wzór wykończony i wysuszony - czysta poezja.
Stencils z klamerek do bielizny ... a nie mówiłam ze odbijamy co się da?
 ,, Suchy pędzel,,- ulubiona technika mojej nauczycielki Lindy Maynard - która twierdzi ze to jest czysty relaks tak machać pędzlem po jedwabiu . I rzeczywiście ma trochę racji...
,,Suchy pędzel,, na sznurku- prawie gotowy/ bo jeszcze mokry/
A teraz post dla Joli S. zwanej Plastusią która lubi drukarskie/ i nie tylko/ techniki eksperymentalne.  P.S  po ostatnich zajęciach. Stencils- czyli robienie pieczątek z czego się da, technika ,, suchego pędzla,, i szablony z czegoś co się nazywa  freezer paper. Wycięte i naprasowane na jedwab dekory po pomalowaniu i ufarbowaniu dają niezwykły malarski... wręcz poetycki efekt- a jest to łatwe proste i przyjemne.I na razie na miesiąc koniec kursów ale zaczynam własne ćwiczenia drukarskie bo przywiozłam już wszystkie komponenty. Nie  na darmo mieliśmy razem z mężem 80 kg bagażu przy ostatnim locie i była to sama chemia do barwienia i druków.

3 komentarze:

  1. super efekty :) Gratuluję poznania ciekawej techniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, ależ mi miło! Post specjalnie dla mnie. Ojejku, chyba urosnę z kilka centymetrów :). Rewelacja to malowanie/drukowanie na jedwabiu 0 sama nie wiem, która nazwa poprawna, bo jak dla mnie to obie te techniki się tutaj mieszają. Po prostu oczu oderwać nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro też będzie coś nowego- bo dziś robiłam pierwszy raz w życiu papier jedwabny i nie mogę się doczekać żeby zobaczyć co wyszło. Na razie się suszy.

    OdpowiedzUsuń