,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

czwartek, 7 października 2010

SITKO NA KÓŁKO

WZOREM ASKET ZDEKUPAZOWAŁAM STARE PUDEŁKA PO BUTACH - JAKO POJEMNIKI NA  ARTYSTYCZNE SZPARGAŁY
A TU WIDZIMY SKETCH- BOOK UJĘTY W DEKUPAŻ
  ZAWSZE NIE MOGĘ SIĘ NADZIWIĆ, JAKIM TO CUDEM  WSZYSTKO DO KUPY SIĘ SKŁADA-  ROBIONE JAK ZWYKLE NA WARIATA- A I TAK POTEM DO SIEBIE PASUJE/ JAKO TŁO UŻYTE ZOSTAŁY NOWE ZASŁONY DO  JADALNI.
Andzia Kantorysińska, którą niniejszym pozdrawiam- zwykła okreslać tym mianem  nowe zajęcia itp.Mam ostatnio troszkę pracy z decou - jako nową zabawką. Przyjdzie mi chyba odswieżyć tą techniką mebelki w angielskim domku - do którego się dziś udaję. Chałupa wiktoriańska ,  przeszlo stuletnia - będzie jak znalazł.W niedzielę targi w Alexandra Palace./ juz w niedziele, w niedziele, w niedzielę./ Reportaż bedzie w odcinkach bo 2 mega - karty do aparatu zabrałam - to poszaleję. A teraz kłaniam sie nisko bo musze na lotnisko spadać. Pa.

1 komentarz:

  1. Mi się podoba pudełko, tak barokowo, na bogato, z bałaganem, ale super!

    OdpowiedzUsuń