,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

sobota, 16 kwietnia 2011

MUSZĘ... BO SIE UDUSZĘ..

Wprawdzie obiecałam sobie nie pokazywać nic z nowej kolekcji do czasu zakończenia całej  roboty i PR ... typu wizualizacja, publikacje itp itd ale.... ale  konsekwencja to nie jest moja mocna strona. Oto apaszki i trochę biżutów z kolekcji ,, Po Burzy,,. Są takie promienne i kolorowe - w sam raz na powitanie kwitnącej , słonecznej i mam nadzieję wreszcie ciepłej - wiosny
Całość wyłącznie w pojedynczych egzemplarzach . Druk na satynie jedwabnej / apaszki/ i szyfonie jedwabnym oraz bawełnianej popelinie/ biżu/. Barwione na zimno.Sygnowane.

3 komentarze:

  1. Amazing , love the colors and prints of this silk .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zestawienia,pierwsze zdjęcie mnie ujęło wiosenną aurą, a ostatnie urzekło grą kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik z kulą, miałam okazję zobaczyć już Pani biżuterię u mojej szwagierki która miała ją na swoim ślubie.Cudowne!

    OdpowiedzUsuń