,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 3 kwietnia 2011

CIENIOWANIE

Zanim opiszę kolejne zajęcia w szkole w Brambble Path- pozwolę sobie pokazać zarośla  narcyzów z mojego ogrodu. Wielka Brytania , skąd przed chwilą wróciłam -dosłownie skąpana jest  w żółtych dafodils i jest to niezwykły, przepiękny i jedyny w swoim rodzaju widok. Jeśli dołożyć do tego olbrzymie, rozłożyste, pokryte tysiącami kwiatów magnolie i wiśnie ozdobne- to mamy obraz wiosny w pełnym , szalonym rozkwicie. Szkoda mi było wyjeżdzać
A w szkole tym razem -odbyłyśmy ćwiczenia z cieniowania. Sztuka polega na tym żeby w procesie farbowania ,, na zimno,, w jednym wiadrze uzyskać stopniowanie koloru i wiele odcieni.
 Ja oczywiście - zrobiłam trzy roztwory- oliwkowy, rdzawy i  fioletowy.

TU WIDZIMY ROZTWORY I TKANINY NAMOCZONE
A OTO REZULTATY.EFEKT MOŻNA SPOTĘGOWAĆ STOSUJĄC ROZMAITE GATUNKI TKANIN.
A poniżej- tradycyjnie- kilka najnowszych druków.

2 komentarze:

  1. Kolory rewelacyjne :) Jestem pod wrażeniem jak zwykle. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile farbowanie jako tako pojąć mogę (cudne te fiolety i oliwki) to drukowanie to jakaś czarna magia dla mnie jest - tym bardziej podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń