,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

sobota, 12 marca 2016

.LATA DWUDZIESTE, LATA TRZYDZIESTE...

Pierwsza sesja zdjęciowa  kolekcji ,,SPOD ŚNIEGU ,, - właśnie się odbyła.Fotografował Jurek Stalęga  a za wizaż odpowiadała Magda MONRI  RAY.
Modelką zaś była utalentowana  i śliczna aktorka - ANIA JANIK.
Oto pierwsze zdjęcie  Jerzego , jedyne jakie  chwilowo pozwolił opublikować.
A poniżej kilka  moich zdjęć z tzw planu. Czyli - że fotografowałam fotografujących i fotografowanych..








Klimat  rodem z lat trzydziestych , co mnie  kompletnie zaskoczyło- przyznaję. Nie przewidywałam bowiem , dla tej kolekcji  takiej stylizacji , ale rezultat bardzo mi się podobał.
Następna sesja - dziś. Z Michaliną Olszańską. Okładkowa. 
Ciekawe jak wyjdzie?


Sciskam
Beata


3 komentarze:

  1. Mnie też się rezultat bardzo podoba. Kolekcja zresztą też. Będę z przyjemnością czekała na następne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to Beatko nie spodziewałaś się?
    Już wcześniej pisałam, że to klimaty "Nocy i dni"...
    Sesja zapowiada się cudnie a modelka śliczna i chyba dobrze się czuje w Twoich pięknych kreacjach!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poezja!!! Bardzo mi się podobają rezultaty sesji, udany produkt i stylizacja. Można się rozmarzyć. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń