,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 19 stycznia 2014

HALLO, HALLO

No hallo...
Troszkę mnie nie było i jeszcze troszkę nie będzie . Cierpliwości
Najpierw zepsuł się aparat fot. Potem drugi i laptop też.Następnie miałam być operowana i kasy zabrakło szpitalowi , wiec będę operowana za tydzień. Zatem siedzę na tzw walizkach.
Ale najważniejsze ze galerię internetową otwieram i butik na Etsy. Wszystko pod nazwą ,,SKLEP POD RÓZOWYM PUDLEM,Zacna nazwa co??
Chwyta za serce...
 Robię  więc produkt za produktem no i ta cala logistyka.
Jednakowoż życie bez blogowania nie ma sensu ,bo kretyński FB to nie to samo. Lubię oglądać obrazki ale to jest ściek i totalnie odmóżdza .
Zatem niedługo  nowy materiał fotograficzny i znowu ja - tu.
A tymczasem trzymajcie kciuki żeby się anestezjologom z Banacha narkoza udała...
Uściski
Gaja

16 komentarzy:

  1. No trzymamy;) Anestezjodzy na ogół fajni są, mają to coś w rękach, nie bój się;) Rozkręcaj różowe pudło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki, mam podobne zdanie na temat FB więc czekam na kolejny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dobrze, że wracasz tutaj ja też nie przepadam za FB - jak dla mnie zbyt powierzchowny - taki słowo i obrazo tok :)

    Zdrowia życzę
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciskam więc piąstki za Ciebie -trzymaj się ciepło i nie daj się-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie jakiś znak od Ciebie! :) Czekam na nowe zdjęcia, twory, notki..
    Życzę, aby wszystko pomyślnie się ułożyło i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkiego powrotu do zdrowia i udanego startu sklepiku.
    Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki i czekam niecierpliwie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia we wszystkim.... :) !!!!

    Agnieszka z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wszystko będzie dobrze! Oczywiście też trzymam kciuki,uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko trzymaj się,szybko wracaj do zdrowia, wysyłam ci dużo pozytywu:))) i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dobrze, że w końcu się odezwałaś na blogu. Trzymam kciuki za Ciebie i tych anestezjologów. Szybko wracaj do zdrowia, a że masz tyle pozytywnych i fajnych planów, tak będzie. Pozdrawiam ciepło.z Podlasia (- 20 dzisiaj)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Beatko, chyba własnie jesteś lub byłaś w narkozie :) Minie jak sekunda. Ja to we wrześniu przeszłam. Zdrowiej szybko, poleniuszkuj trochę - bo trzeba i w drogę do sukcesu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham Panią za dystans do siebie i wiecznego hopla. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i nieustannego dzielenia się pasją ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od jakiegoś czasu zaglądam i oglądam... Lubię tu bywać... Postanowiłam się więc w końcu ujawnić...
    Trzymam kciuki i życzę zdrowia !!!
    Będę czekać na następny post :)
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille z marilles-crochet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko, wybudzaj sie i pisz. Zawsze podczytuje Twoje posty i teraz też czekam na to pudło czy tego pudla (he, he, he). Pozdrawiam i trzymam kciuki bardzo mocno w sprawie zdrówka.

    OdpowiedzUsuń