,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

niedziela, 18 sierpnia 2013

,,PLEMIĘ,,

Oto najpiękniejsze zdjęcie kolekcji pt ,, Plemię,,, Ubrania z naturalnych surowców, bawełny lnu i jedwabiu - zabarwione zostały metodą eco printing .
Ale co tam ubrania... Popatrzcie JAK Olga Stachwiuk- /to 180 cm czystego złota /sfotografowała swoją piękną córkę i mojego syna.
Klimat rodem z Prerafaelitów ,   średniowiecznej krucjaty czy turnieju rycerskiego. W tle patchwork z eko-skrawków tworzy chorągiew.Nad głowami baldachim z filcowych pajęczych szali barwionych naturalnie .Rudości z rdzy , brązy z liści i błękit z indygo... Fotografowane w moim ogrodzie kilka dni temu I pierwszy raz miałam sytuację gdy z 400 zdjęć nie mogłam żadnego wyrzucić.
Olga robi znakomite zdjęcia ,ale  tym razem przeszła sama siebie.
Ciąg dalszy nastąpi...
Uściski
Gaja

7 komentarzy:

  1. To ci dopiero klimat!!!! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. WoWWWW!!! Zaniemówiłam ,a sama wiesz, że mi się to nie zdarza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatkało mnie - fotografie świetne!!!
    Dzieci śliczne i to wszystko takie romantyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga fotografia - oj, zapada w pamięć. Piękne zdjęcia (uwielbiam te sesje pani Olgi), kolory i klimat - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia:) Zwłaszcza to drugie:)
    Intrygująco wygląda ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia


    perfekcionistka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń