,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

środa, 31 lipca 2013

Deko- eko czyli kurs z eko printing

Zapraszam na kurs barwienia tkanin i ubrań - metodą eko printingu.
Zajęcia odbędą się w Zwoli powiat Garwolin, gmina Miastków Kościelny.
Termin - sobota 10 sierpnia . Zaczynamy od 10 rano . Farbujemy stare / lub nowe / ubrania z lnu , bawełny, jedwabiu lub mieszanek. Mogą być mocno poplamione więc weżcie to co chcecie  wyrzucić . Kurs trwa ok 8 godzin .
W programie
Omówienie tematu
Pozyskiwanie materiału roślinnego do barwienia
Przygotowanie tkaniny - bejcowanie.
 Tworzenie wywarów
Barwienie w kokonach , shibori i indygo
Utrwalanie
Zasady konserwacji.
Wprawdzie kurs odbywał się będzie w warunkach dosyć spartańskich bo w budynku ,, Kurnej Chaty,ale  w okolicy jest możliwość zamieszkania w pięknym gospodarstwie agroturystycznym- gdyby ktoś chciał pozostać i obejrzeć np jeden z najstarszych w Polsce  drewnianych kościołów barokowych.
WOLNYCH MIEJSC-2
Zapraszam
0507014566
lub Beata Jarmolowska@wp.pl

3 komentarze:

  1. Przegapiłam. Czy będzie jakaś powtórka, bo eko printing jest fascynujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, ja też przegapiłam. Czy jest szansa na podobny warsztat wkrótce?

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ja też przegapiłam. Czy jest szansa na podobny warsztat wkrótce?

    OdpowiedzUsuń