,, UNIKALNA,, BEATA JARMOŁOWSKA

BLOG BEATY JARMOŁOWSKIEJ
MODA,TKANINA, WNETRZA

środa, 19 czerwca 2013

ZEZOWATE SIOSTRY SISTERS


Oto kilka nowych prac ceramicznych. Jeszcze ciepłe. Dosłownie. Wyjmowane z pieca przy 700 stopniach. Nie mam cierpliwości i nie czekam aż wszystko  wystygnie. Na szczęście mój mały art- clayowy piec jakoś to wytrzymuje. Zapewne do czasu.
                                 ,,Siostry Sisters,,pójdą do sutaszu albo jakiejś innej kombinowanej oprawy....
Oto moja ulubiona . Kocham to cętkowane szkliwo bo daje mi piegi na twarzach lalek. Ale tym razem to nie będzie  biżuteria...
To są bowiem gałki do mebli.. a własciwie do szuflad w komodzie.Trzeba jedynie wkleić  śruby od tylu i  można mocować .
Z tej - jak widać zrobiłam natychmiast naszyjnik . I powiem Wam ze bardzo fajnie wygląda na szyi. Artystycznie , ale bez wielkiego zadęcia i jakoś tak młodo i świeżo.Będę nosić do lnów i swetrów.
Synuś orzekł jedynie ,że zezowata jest ta panna.Wszystkie są zezowate bo należy  się zaudać do sklepu i porządny , cieniuśki pędzelek kupić.
Te są przeznaczone do biżuterii ze Swarovskim. Takie małe mix - media zostanie wykonane.
Te trzy gracje pójdą do broszek.
Aha i jeszcze zawieszka.Spora dość- bo ma 12 cm długości. Wykonana do ozdoby sypialni.
A tak  wyglądają laleczki przed całą  ceramiczną obróbką, czyli wypałem na biskwit,szkliwieniem , malowaniem i złoceniem.
 Kupiłam ostatnio glinę zmieszaną z masą papierową. Podobno bizuteria z niej wykonana jest dużo lżejsza.Wprawdzie  costam juz z niej zrobiłam, ale nie wypalałam jeszcze.
Po wypale napisze jak było.
Usciski
Gaja

7 komentarzy:

  1. Piękne.Gratuluję talentu.Uwielbiam takie małe dzieła sztuki.Też bym chciała mieć takie zdolne łapki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne i gałki i naszyjnik. Bazy do innych różności również w moim guście:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu Twoje łapki cudów narobiły...../cudne te "nieobrobione"..../

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne, a pomysł z gałkami do komody superr:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gaju - zrób lalkę, wiesz taką z głową a reszta szmatki, no i dłonie też by mogły być, i stopy bez butów, nawet z halluksem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń